28 November

Har det tydligen hunnit bli 00:12. I dag har det varit full rulle. Jobbat 7-13. Mamma hämtade upp mig och vi åkte hem till mig och fikade. Dammsugare, vaniljbulle och lussekatt. göött. Sedan fick vi ett ryck och började städa. Fick ett ännu större ryck och flängde upp på vinden och hämtade julpynt och stakar. Mamma snubblade förstås på en bräda, dratta på arslet och välte våra trädgårdsmöbler. smidigt höhö. Så nu är det rent och fint här och julpyntat. snajsigt. Efter det kom syrran och vi drog iväg och simmade ett tag. Jag stannade kvar lite extra länge och bastade och föna håret och grejade och hade mej. Sedan kom kråkan och hämtade mig och vi åkte vidare till Larssons (Håkans jobbarkompis och hans fru)fikade lussefika plus glögg och såg på film. Men vem fan behöver teve?! Deras dotter Saga är ju så jävla rolig. Hon spillde ut julmust på bordet och Karin sa åt henne att hämta lite papper att torka upp. Nej tack säger hon då haha.störtskön.

Jahapp ska läsa lite bloggar nu innan jag somnar. i morn blir det jobb 15.45-21.30 käns lite konstigt att jobba fredag kväll. har jag inte gjort på hundra år typ höhö.

natti natti

Kommentarer
Postat av: sandra

ÅÅ vad rolig du är, vi har faktikst pratat om det så det är löst nu men det är så mycket som händer just nu men thailand och allt! Får hoppas att vi kommer hem därifrån så jag kan ha festa.

2008-11-28 @ 10:01:25
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0