17 Oktober

gah!Det har ju inte funkat att gå in på bloggen. cp- ryck.
Har jobbat i dag 7-16 i stället för 07.30-13.30. lite extra timmar igen. tackar vi för.
i morn jobbar jag en liten skittur 16.30-21.00 så det blir sovmorgon i morn. Håkan och jag ska slå på stort och dricka moussserande (hur fan det nu stavas) jordgubbsvin i kväll framför idol. myspys. fotbad ska jag göra i kväll också har jag tänkt. Låter jag inte som en prydlig liten tant nu. Tydligen ser jag ut som en för en av pensionärerna på jobbet skulle gissa hur gamal jag var och trodde jag var 30(!) huva.
Det börjar gå utför.

Verkar som om en hel del på jobbet är sjuka nu. joppas jag klarar mig undan. jag ska till och med få en influensaspruta betald av jobbet. fint som snus.

sugen på nåt gott är jag också, men vad?Märks att lingonveckan är på intågande, vill ha mat och godis hela tiden och i går började jag nästan lipa av frustration när jag delade en brödbit i ojämna halvor. Det är bara att tyda tecknen.

nepp nu så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0