10 Februari

aaaah! sovmorgon! riktigt gött i dag kände jag.
Då är man ledig tre dar på raken, får se hur det går *klättra på väggarna*
i dag blir det i alla fall en spännande dag. Jag ska nämligen plåtas (visst låter det ballt) av stoffe i kväll. Det blir i en studio och allt så hur proffsigt känns inte det höhö. ska bli riktigt skoj. Känner mej inte direkt nervös än men det har jag varit kan jag lova höhö. Det blir säkert skitsnygga bilder för stoffe är grym.

Bäck, Stoffe och jag


Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Kul med alla festbilder du lägger in..känner igen så många. =) Många kusíner som tittar fram med..hehe..=)



Kul att bli fotad! Lycka till! =)

2009-02-10 @ 12:59:41
URL: http://annasdagbok.blogg.se/
Postat av: malin

hohooooo spana in min bild så ligger du i lä med en gång..;P haha nä skojja bara! dina kommer säkert bli bättre då du slipper försöka hålla borta ofrivilliga köldryckningar hehe!

2009-02-10 @ 14:49:46
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0