Finito

Jepp jag är hemma. känns som om alla mina blogginlägg börjar på samma sätt. Har som sagt jobbat och det gick fint. Verkar som om vi har begränsat maginfluensan till en person och denne verkar vara på bättringsvägen. halleluja.
Okej bara jobb i morn 7-16 sen är jag ledig en hel dag! jabba höhö.
Nu ska jag läsa alla mina bloggar. bre macka tills i morn och sedan slänga mej i sängen. Om jag somnar är en annan femma. Sov ju till ett i dag så det kanske kan bli lite segt på den fronten. Den som lever får se.
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

nej, det stämmer nog att hon är lik jonas där =). hur har ni det? vore kul att ses snart.

2009-01-12 @ 11:21:33
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0