Vad är det för färg på kaffet i dag?

Jahapp då var man hemma från jobbet då. Gick verkligen som smort i kväll. gött när det gör det. En liten rolig sak jag kan dela med mej av var när jag frågade en liten dam om hon vill ha kaffe. Jodå det ville hon ha men hon undrade vad det var för färg på det. Jag fick allt bita ihop där och svara att det var nog svart som det brukar. Lite gulligt så där.
Jahopp känns i alla fall bra att va ledig i morn för jag ska jobba delad tur hela helgen. Hoppas det regnar på er andra satar som är lediga moahaha.
Har förresten en massa bilder som jag inte visat än. Både från möhippan, midsommar, bröllopet och Arvika. Eller ska man orka lägga ut dom på fejjan? Kanske blir ett bildregn här på bloggen. Ni gillar det hoppas jag. Har ju fått två nya prenumeranter det senaste också. Hjärtligt välkommna in i sekten du inte slipper ifrån med livet i behåll höhö.

Nä om man skulle lyfta på arslet och fylla på fanta i glaset.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Tack!! =)

2009-07-09 @ 22:51:02
URL: http://annasdagbok.blogg.se/
Postat av: Malin Fjäll

Jag vill se bilder, massor av bilder!

2009-07-10 @ 05:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0