7 Juni

Hej hopp!
Trots den pigga hälsningen här så känner jag mej lite sleten. Trött i huvudet liksom, som om jag inte sovit på tre dar eller nåt. Snark. Vaknade tidigt men kunde inte somna om och orkade inte heller gå upp. Men nu lyckades jag mösa mej upp. till slut. Måste införskaffa mig någon sån där sovmask tror jag för det är ljuset som gör att jag inte sover så bra tror jag. Persiennerna gör ju noll nytta liksom.

Nog gnällt.
Ledig i dag är jag ju eftersom jag bytte ett arbetspass. känns rätt bra. Men vädret kunde ju vara lite bättre. Ser ut som ett stort regnmoln är på väg hitåt. Fast det kanske är lika bra det så kan jag sitta inne och slöa hela dagen precis som jag känner för att göra.
Vad gör ni i dag?

morsning korsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0