29 Mars

Men gud vad jag har bloggat dåligt. Men jag har faktiskt inte hunnit. har haft fullt upp hela helgen och fram till nu. På fredag var jag ju ledig och då åkte jag och min kära mor som vart på snabbvisit till skövde och shoppade (bilder komer nog i morgon) hittade massa fint. Vi fikade och moffade på Mc Donalds mm. jättemysigt hade vi. Sedan på kvällen åkte vi till ett par kompisar och åt världens godaste bakpotatis och såg på Twilight (japp nu har jag äntligen sett den och jag är KÄR) Har tvingat Håkan att ladda hem den såjag kan se den om och om igen. Mums. Sedan på lördagen jobbade jag delad tur och på rasten åkte jag hem till mej med mamma där hon sydde en ny köksgardin åt mej (som är sne...höhö) Sedan visade hon bilder från Malysia (stavas?) Och det var riktigt najsigt. I dag har jag jobbat 7-13 och efter det gick jag och duschade hos svärföräldrarna sedan vidare hem och sminkade till mej lite och for iväg till lidköping på kalajs hos Håkans kusin. Fick så jääääävla god mat och kakor! Höjdpunkten var ju när "de gamla" skulle provköra Fredriks sodastream och svärmor lyckades bli helt nersprutad moahaha. Sedan efter kalaset åkte vi till götene och hälsade på Håkans mormor och NU har jag kommit hem. pust. Nu ska jag bara dega i soffan och lägga mej tidigt för jag har varit så sjukligt trött i dag. bara gått runt och gäspat. snark. hepp skriver mer i morn. sömn tack!

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Såklart har jag cyklat! :) Tränar ju 13ggr/v :)

Hoppas du får en awesome kväll! :)

2009-03-29 @ 20:59:03
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: malin

jobbar du imorn?

2009-03-29 @ 21:24:05
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0