10 September

Morsning korsning. I dag har jag lyckats kravla mej upp i tid tots att jag inte somnade förren 03.30 i går. Snark. Hej blodsprängda ögon liksom. Men nu har jag fått lite gröt i magen så då känns livet lite lättare höhö. Besök i form av en syster ska jag få i dag också. Mucho trevligt also. Jag ska väl hålla ett långt och rejält föredrag om resan skulle jag tro och visa alla bilderna. Tog ju faktiskt över 780 bilder så det finns ju lite att lägga upp här också om det är någon som är intresserad hähä.
Förresten har det skett något form av mirakel. Jag har inte alls mycket träningsvärk i dag. bara i armarna och typ skulderbladen trots att jag tog i så det svartnade för ögonen. Det kommer säkert i morn...
Nepp nu ska jag dona lite här och sedan kommer det mer bilder från resan.


Kommentarer
Postat av: sandra

Lägg ut alla bilderna är sååå nyfiken

2009-09-10 @ 10:33:07
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0