17 September

Så där ja nu sitter jag här igen. Dålig uppdatering de senaste dagarna men jag har varken hunnit eller haft lust. Men idag då jävlar. Gick upp precis och har kokat lite mannagrynsgröt som jag ska slafsa i mig när den svalnat lite. Är ledig i dag som det verkar(man kan ju aldrig veta säkert) och i kväll ska jag och kråkan titta på huset med hans föräldrar. ska bli så kul för vi ska ta lite mått så vi har ett hum om hur stor soffa vi kan köpa mm. Få se hur fort det går innan det blir flytt men det verkar ganska nära nu i alla fall. Vi får se.
Nä gröt var det ja...

Kommentarer
Postat av: Malin Fjäll

Åh vad kul med flytt, hoppas det blir snart!

2009-09-17 @ 11:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0