1 Augusti

Hejsan
I dag har man ont i "dansmusklerna" vill jag lova. Blev ju uppbjuden på en hel dans i går höhö. Jättefint bröllop var det och blödig som man är fällde man ju en och annan tår för så fina va dom. Tur med vädret hade vi också. Det har ju rengnat konstant i en vecka men i går höll det upp och solen kom fram så det var ju gött. Idag är regnet tillbaka dock...
Vide klarade sig galant hos farmor och farfar och jag fick åka iväg på mjölkning en gång och hittade då lilleman utslagen i farfars knä, där låg han bra gott <3
Hepp nu kurrar det i magen så jag får försöka svänga ihop något ätbart, får se om man kan skrapa fram något ur kyl och frys...
Slänger upp lite bröllopsbilder senare men så här såg jag ut i alla fall



Mormorstrosor som håller in en sladdrig gravidmage är för övrigt "the shit". Rekomenderas varmt till alla dom som jag älskar kladdkaka och chips till frukost lunch och middag höhö

Smell you later!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahah ja vi hade jäkligt kul! Känner du igen min syrra oxå eller?

2010-08-01 @ 18:55:15
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0