Tut i luren

Ja herregud vilken rubrikmakare jag är...
Nu sitter jag parkerad i soffan igen efter en tripp till staden. Först gjorde vi donken osäkert och klämde i oss varsitt mål. Första gången jag kunnat äta upp en hel qp meny plus dricka och inte känna mej kräkfärdig eller lämna halva stripsen. Märks att man äter för två helt enkelt höhö. Mätta och belåtna for vi vidare till Willys där jag var tvungen att hiva fram kryckorna. Gillar det inte riktigt för jag känner mej som en jävla mupp. Känns som om alla glor(fast dom antagligen inte gör det men ändå) Tog inte lång stund innan jag flåsade som en ångvält och nära på svimmade igen, tur att jag hade ätit ordentligt innan. Nu är i alla fall kyl och frys fulla (nåja går nog in lite till) och jag och kråkan ska titta på I en anna del av Köping, som äntligen har börjat igen, och fika lite.
Smell you later!

Kommentarer
Postat av: AnnA

Fy fan, jag är inte avundsjuk på dig.. De där med foglossningen och allt va de innebär alltså :S Gnäll hur mycket du vill, du har all rätt till det! Men, mer magbilder åt folket ;D

2010-01-11 @ 23:19:47
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0