30 juni

tjo tjipp!
Nu sover lillplutten (på soffan i stället för min arm) så nu kan jag blogga lite höhö. Tre veckor blir han i dag <3 tiden går fort fort. i dag har inte hänt så mycket direkt, fick förvisso besök av grannkäringen ;) alltid lika trevligt när hon kommer och Vide låg och smilade och sken som ett ljus. Har även fått ett trevligt telefonsamtal från en kollega som kommer hit och kikar och lämnar present från dem på jobbet. Hur gulliga får man bli? Så henne sitter jag och väntar på nu. I går var vi i skövde och blev bjudna på mat av svärisarna som firade 30-årig bröllopsdag. Himla mysigt var det. Jag hade lite panik över att dra med lilleman på restaurang och han skulle sätta igång sirenen men som tur var var vi själva på stället höhö. Hepp nu ska jag slänga ut några bilder som ligger och skrotar i kameran tänkte jag. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0