17 September

Nu är jag hemma igen.
Har varit och klippt mig i dag. Dessväre kunde jag inte klippa frisyren här nedan för jag har lyckats skaffa snagg alldeles själv. Glömde visst bort tiden igår när jag hade blekning i håret så det blev inte mycket hår kvar på huvudet haha. Nä då så illa var det inte men jag var tungen att byta håll på luggen så jag känner mig helt felvänd. Från och med idag är det jag och alla gubbar som kammar över flinten!
Aja det växer väl ikapp till slut får vi hoppas.
Gjorde stan lite innan min buss gick hemåt och shoppade som en tok till min lilla goding. Ska lägga upp bilder senare. Lite krafs till mig själv blev det givetvis också.
Tog bussen vid 12.20 och har spenderat eftermiddagen hos svägerskan som hade fått äran att passa lilleman. Det hade gått kanonbra (inte för att jag trodde något annat)
Nepp nu måste jag har MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0