Afternoon tea party

Ja lördagen började ju klockan 13.00 på Café Opera med afternoon tea party. Jag tog mamma under armen och så här såg det ut när vi kom fram.



Väl inne visade det sig vara ett enda stort reklamjippo så jag skyndade mig att pakera arslet i en fotölj och började bläddra i en veckorevyn.


Här hade jag bra utsikt över alla piffiga brudar som trippade runt i sina höga klackar och var dressade och mejkade till tänderna. Jag, mitt vita linne, svarta tights och bakisschletna tryne kände oss en aning malplacerade...
Efter att ha ätit muffins, cocosbollar och dammsugare kände jag mig nöjd och gick för att möta min mor.
Vi gick till gamla stan för att få lite riktig mat i magen.
Jag åt en jättegod (enorm) bakpotatis med skagenröra

Mamma åt chiabata med salami

Gött som fan. Sedan spatserade vi tillbaka till hotellet för att vila och senare (för min del) snygga till sig lite och dra på gala. Mer om det senare för nu ska jag baka kaka.

Kommentarer
Postat av: AnnA

Tack så mycket :D

Den där maten såg ju inte äcklig ut nånstans, mums mums!

2010-09-27 @ 23:49:18
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0