26 April

Hej hopp!
Jädra dålig bloggning från mitt håll. Tycker lite synd om er som bara har haft min missbildade rygg att glo på i flera dagar och somliga verkar till och med tro att jag har ett liv utanför bloggen (vilket jag starkt dementerar!) höhö.
I dag sov hela familjen till nio och det satt ju inte helt fel efter en helg med mycket jobb och alldeles för lite sömn (har fortfarande inte kommit på hur man reser sig ur soffan och tar sig till sängen i rätt tid...)
Vide och jag har precis tryckt i oss frukost och lite senare är det vi som pallrar oss iväg på fika. Jag har hört rykte om en tårta och det tackar man ju aldrig nej till.

Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Tror folk att du har ett liv? Vi bloggare har ju inte det .. vi låtsas bara ha det ibland ;) haha!

Kram

2011-04-26 @ 10:45:01
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0