Bloggtips

Ja om det blir tunt med uppdateringar i den här bloggen så finns det ju så många andra att kika in i. Här får ni några tips (jag har fler på lager om det är något som intresserar er)

Min absoluta favoritblogg, Manligt med Jonas Cramby, har äntligen kickat igång igen efter sitt sommaruppehåll. Just nu uppdaterar han om sin expedition på Svalbard. Roligt, spännande och fantastiska bilder!
Klicka på bilden för att komma till bloggen!

Bild: Jonas Cramby

Sedan har vi söta lilla Sandra som är så lik mig på många sätt. Hon har en son som heter Vide, tycker inte att rött och rosa skär sig och vi är båda två "kalendernördar" (nytt ord?) Hon skriver så himla bra till skillnad från en annan som allt för ofta använder sig av uttryck som öh? och höhö.
Klicka på bilden för att komma till bloggen!


Det här kommer jag säkert att få fan för men ni bara måste skynda er in och läsa i Dianus bananberntssons blogg innan hon låser om sig. Hon är ungefär hundra gånger roligare än vad jag någonsin kommer att bli!...och snyggare också för den delen. Särskilt ena BENET!
Klicka på bilden för att komma till bloggen!


Bilderna har jag snott från bloggarna så nu vet ni (slå mig inte!)

Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

Men åh, vad glad jag blir! Tack fina du!

2011-08-22 @ 14:31:59
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Diana

:,) Men hur fint får det bli Kristin? :D Jag dog lite nu :D

2011-08-22 @ 17:41:13
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0