Sola och bada med pina colada

...nä förresten stryk bada...och tryk pina coladan också för den delen (ja jag vet att jag stavar fel höhö) men solat har jag gjort nu en bra stund i alla fall. Så jädra gött väder! Synd bara att semestern är slut i morgon. Ja ni läste rätt. I morgon är det slut på semeter, föräldraledigt och hela skiten då är det heltidsjobb som gäller medans Håkan ska vara pappaledig. Så i dag är det ingen dålig söndagsångest höhö. Nädå det ska bli riktigt kul faktiskt (får se om jag är lika entusiastisk efter första veckan...)
Nu hinner jag inte sitta här och häcka längre för jag ska hoppa ur mysbrallorna och slänga på mig lite mascara för vi ska i väg på kalas.

En Videbild till får det bli.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu måste ju jag bli nyfiken & fråga var du jobbar? Jag ska också snart ta på mig arbetsbyxorna & stålhettor igen, men efter att varit hemma 1,5 år på heltid så är det absolut ingen ångest här heller....

2011-08-21 @ 18:39:55
URL: http://mikahela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0