24 Februari

Godmorgon godmorgon!
Fasen vilken bra start på dagen jag fick i dag. Tror ni inte jag till slut pallrade mig upp ur min varma säng och gick och simmade. Jojjomän ingen är mer schockad än jag i alla fall. Eftersom min syster trodde att jag bara var utanför och vände sist så kommer här ett bättre bildbevis i form av min bleka nakna fot i omklädningsrummet.



Har man kommit så långt så man blottar fötterna inne i omklädningsrummet (och riskerar ett och annat höjt ögonbryn) är väl inte risken så stor att man går hem och lägger sig igen eller hur? Sug på den du syrran! 
Annars känns det inte som att jag har gjort annat än att plocka, städa och torka sedan jag kom hem. Det gjorde jag ju för fan igår men ändå var det lika stökigt när man gick och lade sig. Känns ju värt...


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har typ aldrig använt dom röda, jag har inte fått igen dom hehehehe. Men dom kanske kan vara snygga till ett par converce i vår :) Vad duktig du är! Och omklädningsrummet ser fortfarande ut som när jag gick i skolan hahahaha!!

2011-02-24 @ 11:08:30
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: syrran

hahaha okej jag tror dej...;P

2011-02-24 @ 13:13:30
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/
Postat av: Elin-mamma till Julia

Vilken bra o rolig blogg du har :P hehe

2011-02-24 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0