20 Juni

Godmorgon!
Här sitter jag och slöar i vanlig ordning. Har precis ätit färdigt min frukost. Först så ringde pappa precis när jag skulle sätta tänderna i ägget och då skulle jag hjälpa honom med några mejl och när jag var färdig med det så ringde mamma på skypen(kaffet han bli kallt om man säger så...). Äntligen har jag fått skypen att funka (eller rättare sagt min bror) så nu kunde vi prata med camen på och Vide tyckte det var mycket pännande och vinkade mest hela tiden till mormor haha. Han sover för övrigt igen lilla sömntutan. Vi gick upp trax efter åtta så det är ju lite tidigare än normalt men ändå.
Aja nu ska jag surfa runt lite så ska ni få se på andra delen av metaltown om en stund.

Muppig bild på mig som egentligen skulle vara en bild på mig och Diana men hon smet höhö.

 

Kommentarer
Postat av: August

Verkar som ni hade det bra på Metaltown och gött att du fått ordning på skypen! Kramar

2011-06-20 @ 11:37:06
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0