1 November

Hej!
Om ni undrar vart jag har varit så har jag befunnit mig under en sten och tyckte att jag inte skulle krypa fram förren jag var mitt vanliga fantastiska jag igen. Jag är inte riktigt där än men jag kryper fram ändå höhö. har egentligen ingenting att blogga om känns det som eftersom jag inte gör någonting annat än att jobba, äta och skita...typ. Svaren på fårgorna har jag inte skitit ur mig än heller men i stället för att gå och lägga mig i tid i kväll så ska jag sitta uppe och flumma fram några svar. Det är så jag jobbar liksom...
Förresten får mitt liv en mening igen i kväll eftersom Veckans brott startar igen. Blev lycklig på riktigt när jag läste det i tidningen mvh tönten (inte katten då...)

Och bara för att jag är i stort behov av en tredubbel dos väteperoxid så länger jag upp den här gamla bilden som jag snott på fejjan. Vitt hååår <3

Kommentarer
Postat av: Diana

Å snyggis!! jag tror när du känner dig hängig är du som normala dödliga är när de är på sitt allra bästa kalasgåbortshumör! :D Du är alltid bäst! <3 Puss!!



Och HURRA för TVtablån som ibland (läs sällan) skänker ren och skär glädje! Diana <3 Outsiders liksom

2011-11-01 @ 18:33:15
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Louise

Hehehe japp louise-gris gillar grisar! :)



2011-11-01 @ 18:51:22
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0