13 November

Tjo!
Här sitter jag och Vide och soffmyser. Han har suttit länge och väl, som ett litet ljus, och bläddrat i leksakskatalogen. Fars dag är det i dag och min present till Håkan är lite sovmorgon...och kaffe. Vad mer kan en far begära? Blir nog till att sparka lite liv i honom snart ändå för vid ett ska vi till Vinninga på tårtkalas. En helt okej söndag om ni frågar mig.
Nu tänkte jag få tummen ur och sminka av mig mitt två dagar gamla smink...eh.
Hej jag heter Kristin och är fräschast i kommunen!

(och för er nyfikna kan jag meddela att den gröna osten smakade avokado och pepparrot och var skitgod, hur knäppt det än kan låta)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmmm lite löööööv kanske är på gång, pirrar gör det i alla fall och det är härligt ;)



Ser ut som du har haft en toppenhelg !!

Kram på dig

2011-11-13 @ 12:03:30
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0