Fullt ös medvetslös

I dag har det varit fullt upp minst sagt. Inhoppet på dagis gick jättebra och komiskt nog så var jag på den avdelningen där Vide ska börja. Mysigt verkar det vara!
Direkt efter jobbet bar det av hemmåt och här väntade hugo och syrran och en överlycklig liten Videung som har sprungit i sin kusins hasor hela eftermiddagen. Vi har ätit lyxlunch i form av falukorv och makaroner, fikat och slappat. Jag och Malin har slappat då inte barnen alltså. Märks det?

Nu ska jag...eh städa.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahaha sådär brukar det bli när barnens kusin Mirre leker med Indra!



Hon trodde väl att det skulle vara en ovanlig karaktär att klä ut sig till eller nåt... Barnsligt att blänga så surt på mig tycker jag.

2011-10-31 @ 21:14:00
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Tess

Så ser det ofta ut här också :-) Jag har på senare tid försökt inkludera Connor i bortplockandet lite. Tänkte att det kanske sätter sig hos honom om jag börjar tidigt och gör det roligt helt enkelt :-D Fast än så länge tycker han det är roligare att hälla ut allt. Verkar vara enda orsaken till att han plockar bort... för att åter hälla ut allt :-)

2011-11-01 @ 21:17:11
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Skoj att se att de små leker så bra i sitt rum :)

2011-11-02 @ 11:17:43
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0