20 September

Mörrn mörrn!
Här sitter jag med en kaffekopp i ena näven och slappar lite. Ska snart göra mig iordning för senare ska vi dra in till skövde för en shoppingtur. Jag har även bokat en dejt med den här coola bruden och har därför nervöskissat var femte minut hela morgonen höhö. Nä då det ska bli sjukt trevligt.
Glömde ju berätta det sjukaste som hände mig i går. Jag glömde ställa larm till morgonen men lyckades ändå vakna av mig själv två minuter innan ett eventuellt larm skulle ha börjat ringa. Hur bra är jag eller?
Hur avslutar man ett sånt här rörigt inlägg då? Jo med en helt meningslös bild som jag tog på ullared (skrattandes för mig själv) för jag tänkte att det skulle bli ett såååå bra blogginlägg. Alltså att det är en bra grej att märka sin vagn så man lätt hittar den bland alla andra. Man tager vad man haver (i mitt fall ett färdigtuggat tuggumi)

Nä det kanske inte var ett dugg roligt men pröva att läs det här när ni är Ullaredsspeedade en sen eftermiddag så lovar jag att ni också kommer att skratta.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha så jävla klockrent, lär ju inte varit någon annan som ville ha ditt gamla tuggummi så ett bra knep där =)



Hoppas du får en givande shoppingtur och en bra "date".

Kram

2011-09-20 @ 10:45:11
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: syrran

ser att du har samma goda smak för underkläder som jag haha syftar på de prickiga trosorna ;P

2011-09-20 @ 11:15:23
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/
Postat av: Tea

Spännande med en bloggdate.

2011-09-20 @ 12:28:48
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Malin Andersen

Men shiiiiit nu blev jag alldeles sympatipirrig.. Jag och en vän ska gå på Spiders föredrag på biblioteket den när det nu var :D

Ha det rikitgt supermys!

kraaaam

2011-09-20 @ 17:41:50
URL: http://www.princessbdsm.se
Postat av: Malin

står det inte typ registreringsnummer/siffror på handtagen på vagnarna numera?:)

2011-09-21 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0