22 April

Tjo!
Jösses vad kul det var i går alltså. Först bjöds det på försvinnande god tacopizza och halsbrännsstarka ölkorvar höhö. Efter lite pimplande och genispelande (som jag givetvis vann) så åkte vi till bowlingen där vi bokat bana. Det gick ovanligt bra för mig och jag lyckades få till hela två strikes(!)
Kvällen avslutades med lite röj på dansgolvet inne på Stures? eller har det bytt namn? Bra att man inte har någon koll på vart man är höhö. Slänger väl upp lite bilder senare men först ska jag götta mej med en stor portion glass och massor med nougatsås över hela härligheten. För i dag är man ju inte riktigt på topp om man säger så. Det får vara färdigfestat för ett tag nu känner den här gamla kärringen höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0