26 April

Hej på er!
Nu är jag tillbaka igen så nu kan ni andas ut höhö. Jag överlevde allt ullaredstrippen och fick med mej en hel del bra grejer hem. Hittade till och med kläder till mig själv(!) inte illa...
Får väl slänga upp lite bilder så småning om. I dag är jag ledig och har redan hunnit med en fika hos Eve. Mysigt! Nu är vi hemma igen och sover middag(i alla fall en av oss) och sedan ska vi iväg med syrran plus kottar till Vinninga och härja hos pappa. Full rulle med andra ord så vi hörs lite senare!
Bilder från förmiddagen.



Kommentarer
Postat av: Malin

Sötungar! dessutom tycker jag Vides outfit är klockren, hejja star wars ;)

2012-04-26 @ 17:03:05
Postat av: Anna

En gaffel va milt, en motorsåg skulle nog riva gött ;p

Ja, har än så länge bara tagit 1 tablett, och bara den har gjort under, halleluja!

Okej, skönt att höra, för att bli igångsatt ska tydligen göra mycket ondare än när förlossningen kommer igång av sig själv, huga!

2012-04-26 @ 17:27:01
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Tess

Jaaaa! Bilder från Ullared :-D

2012-04-26 @ 22:52:04
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skoj med en Ullaredstripp.

Är nyfiken på dina fynd =)



Kram & trevlig helg

2012-04-27 @ 10:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0