Tjusigt så det förslår

Go kväll!
Hur har eran dag varit? Bra hoppas jag.
Ni sitter väl som bäst och fredagsmyser nu kan jag tro. Jag hade nästan glömt bort att det var fredag i dag men tack facebook för att du påminner mig. Det beror nog på att jag har jobbat eller så är det avsaknaden av brunsås som gör mig förvirrad. Nog för att jag har haft en mysig kväll på jobbet men förra fredagen var det lite klass och finess på tillvaron för då drack vi..jag menar hällde vi brunsåsen ur en såssnipa.

Deluxe

Som ni kanske förstår så är det min jobbhelg som tar sin början nu så vi får se hur det blir med uppdateringen. Det får bli när det blir helt enkelt.
Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: marie

Dom såldes på nya coop i stan och jag tyckte dom ropade på oss ;)

Jaha, ja då satt hon där o filosoferade förstår jag ;P eller hon kanske gjorde/sa nåt om att hon knådar på folk :) Kram

2012-04-27 @ 21:39:55
URL: http://smakottar.blogspot.com
Postat av: Diana

Såssnipa är mitt nya favvoord :)

2012-04-28 @ 10:16:46
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0