Ett arbetspass och en snöstorm senare

Ja jösses varför ska jag alltid pricka in snöstormar och oväder när jag går till eller från jobbet. Varför kan inte jag få sitta och kura i soffan som alla normala mäniskor just då höhö. Jaja hem kom jag ju till slut och vi får väl hoppas att vi kommer iväg på julfirandet i morgon. Nu ska jag slänga in handduken för i dag för jag är gruvligt trött och sitter mest och nickar till här i soffan med dregglet hängandes i ena mungipan (ingen uppesittarkvällajävel för mig inte).
Hoppas ni har haft det bra så här dan före dan och att julhelgen blir fortsatt mysig!
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

♥♥ GOD JUL ♥♥
Hoppas att ni får en underbar julafton !!
KRAM

2012-12-24 @ 09:34:56
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0