16 Juli

God eftermiddag!
Här har det varit tomt i dag men skyll fan inte på mig för jag hade minsann tänkt tidsinställa ett par inlägg i går kväll men självklart så hade blogg.se ballat ur och tagit semester eller nåt. Något annat som tagit semester är mina två hjärnceller för i morse väcktes jag av larmet 06.30 och tänkte för mig sjäv att vad är jag för en idiot som ställer klockan så tidigt, lade huvudet på kudden och tänkte somna om. Vilken tur då att jag tänkte om i stället och kom på att jag skulle till jobbet. Phju. Nä som sagt inte dags för semester än (fast jag skulle nog behöva det) men nu räknar jag ner...
 
Jag i lördags när jag med en besvärad min försöker förklara för kameran att jag både har kutrygg och gamnacke.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0