Färdigjobbad och försoffad

Ja nu tar jag helg och jobbar faktiskt inte förrän på tisdag. Gött att vara lite långledig emellanåt. Kvällen har varit lugn men självklart måste ju något gå lite åt helvete så på vägen hem passade jag på att trampa ner i ett hål fullt med gegga. Uhuuu! Jodå jag tog bild på skiten men det hamnade på instagram (hur många fniss jag fick bakom ryggen när jag tog bild på min egen fot? Ett halvt...)
Nä nu ska jag sörja min skitiga sko och fortsätta mitt ensama soffmys här. Hoppas ni får en fortsatt fin kväll så hörs vi i morgon!
 
Knäppte en så fin bild på myskillarna innan jag gick till jobbet <3
 

Kommentarer
Postat av: Malin

så söt bild på kusinerna!

Svar: Eller hur! <3
Kristin Sandgren

2012-07-07 @ 12:16:55
Postat av: storasyrran

Vilken underbar bild! De är ju för söta de där två!

Svar: Ja dom såg för sköna ut när de satt där i soffan och skrattade :)
Kristin Sandgren

2012-07-07 @ 13:05:38
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Sanna - Livet med Wilton

Helt UNDERBAR bild! Så härlig :)

2012-07-07 @ 19:56:27
URL: http://www.livetmedwilton.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0