Tusentals strumpor och fotvård

Hej igen!
Till slut så piggnade jag till tack och lov men jag har lätt ägnat halva min kväll åt att para ihop strumpor. Finns det något T R Å K I G A R E? Jag fuderar seriöst på att byta ut hela Håkans strumpgarderob. Bara massa olika varianter av svart som kräver djup koncentration för att kunna para ihop. Annat är det med mina strumpor som är randiga, prickiga och skrikfärgade. Jag kan med andra ord se på kilometers avstånd vilka strumpor som hör ihop. Mycket smidigt.
Men nog pratat om sockar!
Jag kände i alla fall att jag behövde pyssla om mig lite för en gångs skull och sitta med fötterna i ett fotbad (för mina fötter törkar snart ihop).
 
Bra skit för fina fötter
 Till fotbadet serveras iskall apelsinläsk och Den lilla sjöjungfrun på teven (om det finns några barn närvarande?...eh nä)

Kommentarer
Postat av: Sanna - Livet med Wilton

I knooow. Jag har gett upp det där för länge sen, rättare sagt den gången sambon menade att jag parat ihop fel strumpor fast de såg likadana ut. Det ena paret var tydligen mycket mer använt och därmed större resår???? Eh, sortera dina egna strumpor, varsågod.

Svar: Haha min har i alla fall inte mage att klaga som tur är (för honom) ;)
Kristin Sandgren

2012-07-06 @ 09:36:43
URL: http://www.livetmedwilton.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0