28 Maj

Hej på er!
Herre jesus vilken dålig uppdatering det har varit här det sista då men nu ska det tydligen blli sex minus och regn i en vecka (typ) så då kanske man kan krypa ner framför datorn med gott samvete igen höhö. I dag har jag jobbat och haft möte och efter det fick jag gå hem i snålblåst och duggregn. Det gillade inte mina shortsbeklädda ben och än mindre mina stackars flipflopbeklädda fötter som har vant sig vid trettio graders värmebölja. Nåväl blått är ju också en färg...
Nu har barnet i familjen badat och snart ska jag ställa mig och fixa ihop spagetti och köttfärssås men först måste jag ju bara få basunera ut att Vide i kväll har kissat tre droppar i pottan. Hej stolt mor! (som var tvungen att sitta brevid och sympatikrysta) Mycket viktigare att notera det än att sverige vann ESC i lördags även om det också var fantastiskt såklart.

Våran lilla knubbsäl <3



Kommentarer
Postat av: Diana

Hahaha Katt åt sill, blev inlagd.



Å 3 droppar är också kiss! :D Bra där Vide :)

2012-05-28 @ 18:33:28
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken duktig kille =) Det var ett stort ögonblick för mig med när gumsan kissade på pottan första gången :D Det är konstigt vad man kan bli stolt över ;)

2012-05-28 @ 22:49:58
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0