12 April

Här har dagen börjat på sämsta vis. Med en misslyckad frukost alltså...
Efter att ha läst på Aftonbladet i går om att frysta bär ger hepatit a så vågade jag mig inte på att göra smoothie (jag är förvisso vaccinerad mot skiten men en kan aldrig vara nog försiktig...)

Jag kände att en macka med marmelad kunde fungera som substitut men då hade ju den gått och möglat...marmeladen alltså(!) bröööl!
På jakten efter något sött att klena på mackjäveln hittade jag en burk honung. Perfekt!
Eller nä förresten...


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag blev lika rädd jag! Tur att jag plockade galet mycket blåbär i sommar, så några till smoothisar kan jag nog göra innan förrådet är slut :)

2013-04-12 @ 13:54:00
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0