14 April

Hej bloggen. Nu ska ni få något annat än skitiga golv att se på era stackare.
Den här söndagen har varit väldigt slapp. Jag och vincent hade en vaken period med amning och sövningsförsök mellan klockan 03.00-05.30. Ögonen gick i kors på mig minst sagt. Fast jag vet att jag bara är bortskämd för sammanlagt sex timmars sömn fick jag ju så borde ju inte gnälla egentligen (men det gör jag).
Fast kråkan tog båda sorkarna efter amningen på morgonkvisten sen så fick jag fortsätta sova och det var underbart.
 
Vide och Håkan har varit i väg och satt på sommardäcken på bilen och vi har även haft morfarn här på besök. Mycket trevligt.
Just nu sitter jag i soffan och slappar med en sovande Vincent brevid mig och Håkan och Vide tvättar bilen...eller nja Vide hoppar mest i vattenpölarna. Tänk att det kan vara så roligt.
Hoppas ni har en härlig söndag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0