12 Augusti

Hej och hallå.
Den här dagen startade med att jag gick dirket från sängen till spisen...
Ja jag sov till tolv so what! Kanske möjligtvis blev det några timmar för lång sovmorgon och kanske möjligtvis så blev jag inte ett dugg jävla piggare utav det utan snarare tvärt om. Alltså gjorde jag det enda rätta och tog med mig mitt tyngsta barn ut på ännu en powerwalk i motvinden med siktet inställt på att svetta mig runt hela rundan den här gången. Ingen blev väl mer överraskad än jag (haha) när molnen helt plötsligt började hopa sig och regndropparna började fall i en strid ström. Som tur var så var det bara en minikort skur och min svettröda kropp behövde sannerligen kylas av så ingen fara på taket.
Väl hemma igen så har jag inte gjort så mycket mer än att ligga i soffan med en liten tjocksork på magen. Han har varit obeskrivligt gnällig i flera dagar nu så sticker det inte upp en gadd eller två inom det snaraste så vet jag inte riktigt vad som har tagit åt honom.
 
Häj häj här sitter jag på mammas mage och har en fantastisk utsikt. Nästan lika fantastisk som mammas.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Men åh vilken sovmorgon och åh vad hurtigt av dig. Nu blir jag lite avis. På knorrande bebis behöver jag dock inte vara avis. Jag har en alldeles egen likadan. Kanske åldern? Fast min knorrar och gnäller mest nattetid så jag knorrar och gnäller dagtid som kompensation.

Svar: Ja det var riktigt lyxigt men jag hade mest dåligt samvete (vilket jag egentligen inte borde ha) men som sagt kompenserade ju med en 7 km lång pw i motvind så nu är det utjämnat ;) ja jag tror det kan vara åldern för ingen tand i sikte och i dag har han varit hyffsat nöjd och glad. Hopps din parvel slutar knorra om nätterna och låter lilla mamma (och pappa) sova :)
Kristin Sandgren

2013-08-13 @ 08:31:57
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0