Bilder från i söndag

Söndagen spenderades hos mamma i Sparlösa som jag nämnde. Frukost på sängen och slapp ute i trädgården i högsommarvärme. Inte helt fel.
 
Där borta sitter min lilla prick till son på en stol och tittar på bilar. Ni kan ju själva föreställa er hur (o)tät trafiken på denna smala byvägen var en söndag (då går det att ha tålamod i alla fall)...
Han fick efter en stund sällskap av kråkan och Sixten.
Mamma skulle barnvakta Sixten lite eftersom syrran och Jonny skulle ut och åka motorcykel.
Det blev fikadags.
Till kaffet serverades bokstavskex (ja jag vet jag är verkligen skitrolig).
Sixten spelade munspel.
Sedan vaknade den här lilla sötsorken.
Så vi gick på promenad. Run sten?
Vi hann inte så långt förän det var dags för matpaus.
Övriga församlingen spanade efter en helikopter.
Livat på landet.
Vi körde lite off road och kikde på skördetröskor och traktorer.
Efter promenaden så packade vi ihop oss och avslutade dagen med filmmys i soffan med kebabtalrik. Härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh vad jag älskar när du dokumenterar dina dagar med bilder! Som en liten mysug godnattsaga. Nu ska jag visserligen inte gå och lägga mig precis nu men du fattar poängen! ;)

2013-08-27 @ 16:01:22
Postat av: Maja

Och med "mysug" menar jag förstås mysig...

2013-08-27 @ 16:18:47
Postat av: Diana

Hahahah alltså Videbilden när han tittar på bil!! Så sött :D

2013-08-27 @ 21:44:29
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Jessica

Härliga bilder!

2013-08-27 @ 21:57:29
URL: http://isaelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0