Ett sista vrål

Ja ett par ord om dagen tänkte jag giva eder innan jag somnar här.
Var ju som sagt på mvc och gick igenom graviditeten, förlossningen samt alla krämpor och komplikationer. Förlossningen verkar alltid vara det som går lättast för mig i alla fall (att vara gravid är jag inget vidare bra på) sju minuters krystvärkar hade jag tydligen med Vincent. Tjo flöjt. Nog för att jag tyckte att det gick undan men.
Sedan tog vi cellprov och leverstatus så nu får vi hoppas att jag går igenom besiktningen höhö.

Nä men nu känner jag allt att det var jag som gick upp strax före sju i morse så dags att slänga in handduken.

Bifogar en hyfsat verklighetstrogen bild på mig själv när jag sover. Lägg bara till en rejäl dreggelrand och jag tror ni så att säga get the picture...



Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Nu påminde du mig om att jag måste boka tid för cellprov .... jag som hade lyckats glömma det ;)

2013-08-14 @ 07:21:01
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0