Falkenbergsresan 2013 dag sju

Sista bilderna från resan kommer då här.
 
Fredagen var kanonfin med 27 grader i skuggan så den dagen hängde vi på den lilla badplatsen som vi hade besökt i början på veckan. Döm om våran förvåning när det var knökat med folk högt och lågt. Började misstänka att det var någon festival i närheten för det förekom en hel del öldrickande samt dunka dunkanden från bergspängare.
 
Här var vårat camp och just i den här vinkeln ser det ju ut som att vi är själva där haha.
Vide som tidigare har varit mycket skeptisk till att bada i sjö och hav har till slut blivit ett riktigt blötdjur. Han var i vattnet H-E-L-A tiden och blev så pass modig att han hoppade från bryggan och trampade runt i vattnet utan att någon höll i honom (han hade puffar på armarna). Så stolt.
Vincent fick också komma fram och känna lite på vattnet.
Sketkul!
På seneftermiddagen när vi skulle åka hem så hann bilen knappt börja rulla förren Vide totaldäckade. Han var helt slut efter att hållit igång flera timmar ♥
Håkan och jag gick på en liten promenad för att söva Vincent en stund. Det var väldigt fint ljus inne i skogen.
Skjuva skjuva.
Dagen avslutades med kräftskiva och jag har nog aldrig tryckt i mig så många kräftor i hela mitt liv. Så gött!
Vi får hoppas på en lika fin resa nästa sommar!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag som ääääälskar kräftor köpte mig ett paket i helgen. Sambon som inte gillar kräftor var inte hemma så jag tänkte fulsvulla själv hehe. Men det var fan de äckligaste kräftor jag någonsin ätit, sega och smakade ingenting! Sådant jävla antiklimax! :D

Svar: Nämen fy vilket antiklimax alltså! Såg också någon artikel på aftonbladet där dom hade hittat typ massa maskar innuti kräftorna *dör* såg ut som att dom var stoppade med nudlar haha :P
Kristin Sandgren

2013-08-13 @ 15:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0