12 Februari

Hej blôggen!
I dag har jag fullt upp och har inte hunnit sitta vid datorn så mycket. Anledningen till det är väl främst att jag sov alldeles för länge i morse...förmiddags...host...hrmmm.
Men lite har jag allt fått gjort. Det enda jag vågar visa upp än så länge (det enda städade hörnet i huset höhö) är en inramning av ett av Vides fantastiska konstverk som han släpat hem från förskolan *tårögd*.
Gjorde sig väldigt bra inne i hans rum om jag får säga det själv (inte så tokig inramning heller även om jag fick göra om det två gåner eftersom jag glömde ta bort skyddsplatsen första gången...)
 
Det är en båt om man får tro konstnären själv...
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh en båt :) Barnteckningar alltså, så fint !!

2013-02-12 @ 15:18:49
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Marie

Hej! Tänkte bara fråga vilka produkter du använder när du bleker din hår hemma? Du är alltid så fin i håret. Vilket silvershampoo är bäst?
Tycker jämnt att mitt hår blir orangest och fult.

2013-02-12 @ 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0