25 Februari

Hej på er!
Jag har haft en jättemysig helg och som ni förstår så hanns det ju inte med att blogga men jag knäppte några instagrambilder såklart (mest på mat men ändå...)
 
Lördagen ägnades ju åt shopping och jag tänkte visa lite sen vad som fick följa med hem.
Efter att ha gått i flera timmar så var det rätt jävla gött att checka in på hotellet.
 
Gothia Towers
Vi låg helt plakat i sängen med godis och fika och glodde på tv
Söndagen började med smaskig frukost
Som ni förstår så bättrade jag på midjemåttet med fler härliga centimetrar...
Efter bastant frukost så checkade vi ut och åkte till Ikea och drog runt (för det var ju så längesedan vi var där...)
Sedan sade min kropp ifrån att den inte tänkte gå en millimeter till så då blev det hemfärd. Väl hemma slängde jag mig i säng och sov fram till kvällen då jag gick upp och pusade på Viden som trillade in efter att ha spenderat helgen med farmor, farfar och faster. Sedan åta jag och såg en film och sedan tillbaka till sängen igen och sov vidare. Trött var bara förnamnet.
 
Det var min helg det!
Vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0