6 Oktober

Hej och god morgon!
Jag och barnen är uppstigna och har fått frukost i magen. Vide tittar på lite klipp på youtube, Vincent leker på golvet och jag surplar i mig dom sista dropparna i kaffemuggen. Låter änna lite som att det snart är dags att lägga lillefis igen. Han börjar låta mer och mer som en fönsterskrapa som dras nerför en ruta om en säger hehe.
Fantastiskt väder i dag så jag är bra sugen på att dra ut på en promenad. Kanske även plockar med mig mitt tygnsta barn också så det blir lite mer av ett träningspass av det hela.
Hepp nu får det bli sängen för sorken.
 
Instagrambilder från i går.
Vide i ny skjorta från H&M och nya bralls från Me&I
Lillesorken ser så stor ut på denna bilden *darr på underläppen*
Och en liten egobild på mig för att det var alldeles för längesen höhö.

Kommentarer
Postat av: Maja

Han står dessutom i perfekt balett/givakt-position! :)

2013-10-07 @ 10:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0