12 September

God morgon på er!
Den här dagen har börjat väldigt bra med ett pass på gymmet efter att jag lämnat Vide på förskolan. Ja för ni kanske undrar hur det går med min träning? Jag är på hugget kan man ju säga. Har nog rört mig på ett eller annat sätt nästan varje dag i två veckor nu *hig fivear mig själv* och det känns väldigt bra måste jag säga. I morgon blir det gymmet igen med Fjällan, min egna personliga tränare höhö. 
Nu blir det att sörpla i sig en sånhäringa proteindrink (ja ni hör ju jag är ju värsta proffset) och sedan blir det projekt städning innan vi hämtar hem Viden igen. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Duktig du är! :)

2013-09-12 @ 12:03:56
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Emelie B

Skit braaaa jobbat!!!!👍💪

2013-09-12 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0