15 Augusti

Nähä nu får jag allt se till att få fart på uppdateringen här inne annars så lär jag ha att göra fram till påsk innan jag har redogort för sommarens aktiviteter höhö.
Vide är lämnad på förskolan och Vincent sover en förmiddagslur för ovanlighetens skull så nu jädrar kör vi!
 
Måndagen i mellerud bestod mest av bad kan vi konstatera. Vi hängde på badplatsen hela dagen och var bara tillbaka istugan för att äta och söva barn.
 
Två kusiner som verkligen gillar varandra. Tänk om han kunde vara lika gullig mot lillebror alla gånger hehe.
Både Vincent och Vide har blivit riktiga blötdjur efter den här sommaren och Vide vågade sig till och med ut där han inte bottnade. Väldigt modigt.
Mina barn kan ibland vara lite svåra att fånga på bild då dom inte är still många sekunder men den här lilla linslusen stack gärna fram lilla huvudet så fort kameran kom fram. Nääära skulle hon stå och då får en ju så här fina bilder.
En smoothiesugen sork.
Tillbaks till stugan för att äta kvällsmat.
Klyftpotatis doppad i ketchup...
...och bearnaisesås!
Chips till efterrätt. Är det semester så är det.
en trött liten goding som säkert satt still i en hel minut i farfars famn.
När barnen var nattade satt vi andra ute och spelade Cluedo. Det slutade med att alla hetsades till att en efter en gissa fel och vinnaren var den som blev kvar till sist. Så kan det gå.
 
Det var måndagen det. Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0