11 Februari

God förmiddag!
I dag är det tisdag och det betyder ledig dag eftersom det varken är förskola eller annat inplanerat.
Passar mig perfekt eftersom jag måste fortsätta vila foten (ja den gör fortfarande ont! Buhu!) ge mig gärna era bästa tips på hur vrickade fötter blir magiskt friska igen trots att en måste springa efter vilda bebisar som klättrar på väggarna...
Men tro nu inte att jag ligger på latsidan på träningsfronten bara för att underdelen av kroppen rasar ihop. Närå. I går gick jag och Emelie till gymmet för att köra armar och överkropp. Ja ni skulle sett oss. Det var knappt så att vi själva kunde hålla oss för skratt när vi stod där och vevade med hantlarna. Fast effektivt måste det ha varit för i dag kan jag knappt lyfta på armen för att peta mig i näsan såatteeeeeh.
 
Men veva i mig sån här göttig gegga gick fint.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaaa har me haft världens träningsvärk idag verkligen bra övningar;) kör vi på nästa gång me!!! hoppas du snart är bra i foten stackare! Mitt knä är ok nu iaf så det blir nog träning imorn.

2014-02-11 @ 22:24:31
Postat av: MATILDA

vad gott =)

2014-02-15 @ 11:56:28
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: MATILDA

vad gott =)

2014-02-15 @ 11:56:28
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0