20 Februari

Häj häj!
Här sitter la jag då och nöter en stund på divanen medans Vincent sover och Vide ser på Dora.
Vad ska vi hitta på i dag då tycker ni? Jag tog ju ett "litet" rensarröj i går så då kanske en skulle passa på att dammsuga av medans det fortfarande är någorlunda fria golvytor. Eller så sitter jag här en stund till.
Borde också försöka komma i väg till apoteket för att skaffa piller så att foten bli bra någon gån. Ja den onda foten verkar bli en långdragen historia minst sagt. Att ringa till vårdcentralen hjälpte ju föga. Vila, linda och ipren...Ipren!!!? Vila!!!!!!???? Med två barn hemma varav en verkar ha som högsta önskan att bryta nacken av sig i samband med djupdykning ifrån halvmeterhög höjd. Tillåt mig ett högljutt hånskratt. Aja nu har jag i alla fall dragit dubbla stödstrumpor över handikappet och smörjt med voltaren så har jag tur så domnar väl skiten bort vad det lider höhö.
 
Nu har jag klagat färdigt över foten så nu går vi vidare med vädret. Vem vare som fucking beställde snö? 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Haha ja det kan man undra. Men nu är den så¨gott som borta igen.. Krya foten!

2014-02-20 @ 16:23:40
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0