5 Februari

Hej hej!
I dag har det varit fullt ös sedan i morse.
Vide lämades på förskolan vid nio och jag och Vincent gick för att leka av oss i församlingshemmet samt fika extra god fika. 
På väg hem somnade lillsorken i vagnen och sov ända tills det var dags att gå och hämta hem storebror igen. Närmare bestämt en och en halv timme. Själv spenderade jag den stunden i soffan framför teven. Såklart.
På väg hem från förskolan så ville Vide leka Dora utforskaren (favvogrejen just nu). Han var självklart Dora och jag fick vara Boots (den där lilla håriga apan som hon hänger med..hrm.). Vincent fick vara kartan men hade svårt att förstå sitt uppdrag...
Väl hemma hade Vide svårt att komma ur karaktär och blev arg när jag ropade Vide. "Jag är inte Vide mamma, jag är Dora!"
Ord och inga visor.
 
Lite så här såg vi säkert ut när vi vandrade vägen fram (fast med en karta fastspänd i sin vagn också förstås).
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha

2014-02-05 @ 16:49:21
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

hahaha. åh lille kartan..ni får förklara bättre för honom så at han kan hänga med i svängarna!

2014-02-05 @ 19:16:59
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0