4 januari

När man får såna här mejl så vet man att man har suttit på arslet alldeles för mycket det senaste.

Det i kombination med att jag hade tre och ett halvt podavsnitt av Moa&Matilda som väntade på att bli lyssnade på fick mig till att ge mig själv en spark i baken och ge mig ut på en lång och härlig pw.

Känner mig som en ny människa allra minst och om ovan bild inte var beivs nog så passade jag ävan på att ta en bild i så kallad "action" ute på grusvägarna. Tjoho!
 

Vad har jag mer gjort i dag då? Eeeeh. Inte så värst mycket faktiskt. Det blir väl så när en sover till tolv...ooops men håll med om att den raska promenaden ute i friska luften vägde upp tonårsfasonerna.
Nu ska jag svänga ihop lite middag. Kebabkött i bröd blir det (fast min hjärna tänkte skriva kebabbröd i kött).
Ha det gött så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0