Om jag blev tvingad (under pistolhot) att tatuera in ett citat från en låttext i svanken…

Det finns ju en massa käckt som skulle passa i svanken. Det blir änna svårt att välja.
Hade "Sweet dreams are made of cheese, who am I to dis a brie" varit en riktig låttext så hade jag ju självklart tagit den och det hade inte ens behövt vara under pistolhot höhö.
Nä men om jag ska vara seriös då...
 
"My shit stinks much better den yours" ur Cigaro med System of a down
 
Yep där har vi det.
*springer till tatueraren*
 
Så där då bockar jag av punkt två på listan och drar ännu ett avsnitt av Breaking bad.
Natti natti!
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Hahahha tack för att du alltid ger mig ett leende med dina tokiga ord!

Svar: och tack för dina kommentarer som alltid värmer :)
Kristin Sandgren

2014-01-09 @ 21:05:56
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: sändy

haha! klockren SOADtext : D

Svar: Hehe eller hur ;)
Kristin Sandgren

2014-01-10 @ 08:07:40
URL: http://darkling.blogg.se
Postat av: Diana

Hahahaha!!!! Jag dör vad rolig du är :,)

Svar: <3
Kristin Sandgren

2014-01-13 @ 09:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0