Ett undermedvetet val av underdel

I morse när jag grävde längst in i dom mörkaste delarna av garderoben för att hitta något att sätta på underkroppen fick jag tag i ett par svarta tajts....som visade sig vara mina gamla tunnslitna gravidleggings som jag bodde i större delen av mitt havandeskap med Vincent. Aja inte så noga liksom eftersom jag bara har gått hemma och skrotat i dag samt att dom var befriande slappa och sköna.
Men kanske var det mitt undermedvetna som planerade att jag skulle få i mig extra många semlor dagen till ära?
 
Extra utrymme för en semla eller tre eller är jag bara glad att se er?
Eller var det möjligtvis tanken på denna gräddiga skapelse som fick mig så exalterad...

Kommentarer
Postat av: storasyrran

HAhahha

2014-03-04 @ 21:32:07
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Stoff

Snyggt

Svar: Eller hur! :P
Kristin Sandgren

2014-03-05 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0