11 September

Hallå där köp blåbär!
(Visste inte riktigt hur jag skulle inleda det här inlägget så jag gör det på töntigaste möjliga vis. Bra så)
I dag hänger hösten i luften igen och det var riktigt mysigt att gå i dimman till förskolan och lämna Vide förut. Fast han var allt lite orolig för att vi inte skulle hitta till tussilagon i dag när det var så mycket vitt i luften hehe.
I dag är jag helt ledig faktiskt och tänkter således njuta i kvadrat. Synd bara att Vincent verkar ha helt andra planer för dagen och har lagt i högsta gnällväxeln här.
Det får nog bli en tidig tupplur för honom i dag om han ska orka...eller jag menar om jag ska orka...eller jag menar...
 
Hösten är som sagt här (även om vi fick tillbaka lite av sommaren i helgen) men vad gör väl det när jag FORTFARANDE inte har krängt ut alla semesterbilder här ännu (vad ska det bli av den här bloggen egentligen?).
Så även om det ser ut som nedan, ute i verkligeheten, så kommer sommaren att fortsätta ett tag till här inne på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0