7 April

Hola amigos!
Har ni haft en bra helg?
Ni har väl haft fullt upp med att fira påsk kan jag tro. Muffla godis, käka ägg, pynta ris unt so wither.
Här har det också varit fullt upp vill jag lova. Mestadels med jobb för min del då men även på hemmafronten då en viss liten pygmepuff passade på att lära sig att klättra ur spjälsängen när vi var på kanarieöarna. Nattningarna på två minuter är ett minne blott och så även middagsvilan som ni kanske förstår. Tjoho... *blåser i partytutan*. Jag förstår ju nu hur grymt bortskämda vi har varit när nattningarna nu kan ta uppemot fyra(!) timmar(!!!) Har vi månne envisast onge i kommunen eller?
Så nu får vi motvilligt försöka handskas med den sortens tålamodsprövning. Det kan vi gott ha kanske?
 
Kom för all del gärna med tips på hur en bäst nattar barn för jag verkar inte ha en aning höhö.
 
Jag och mitt älskade lilla yrväder förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0